czwartek, 29 kwietnia 2010

Orient ...

Dni się robią coraz piękniejszeee! a w naszej głowie jak zwykle brak pomysłów co do ubioru, może akurat przeglądając mój blog nasunie Ci się kilka detalów lub spodoba się jakaś kombinacja.

Outfity, które wybrałam na dzisiejszy dzień oraz mój własny :





WŁADCY STÓP
Wiosna rozkwita w najnowszej kolekcji ALDO SS10. Znajdziesz w niej najmodniejsze buty tego sezonu . Wszystko co się nosi w Londynie, Paryżu , Mediolanie, Nowym Jorku i Tokio od uroczych balerinek, które pasują do każdego stroju, po seksowne sandały na szpilce dla odważnych dziewczyn. Gladiatorki w różnych kolorach i wzorach nadal są na topie!



Pierwsze beżowe buty na szpilce są przecudowne! Muszę się w takie zaopatrzeć tylko szkoda, że kosztują 349 PLN lecz myślę, że znajdę jakieś podobne o niższej cenie.

A nawiązując do egzaminów - angielski był bardzo prosty- skończyłam po 40 minutach. W domu mam lekki zamęt bo gotowanie obiadu dla 7 osób jest dla mnie nie lada wyczynem. Póki co nauki nie mam więc lecę za szkołę pograć w kosza z ludźmi a potem na aerobik. ;-)

xo xlenax

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz