piątek, 30 kwietnia 2010

.

Cześć wszystkim! Uff niedawno wróciłam do domu, wzięłam orzeźwiający prysznic i teraz siedzę sobie w wielkim i ciepłym wełnianym swetrze przed komputerem z kubkiem gorzkiej herbaty w ręku. Myślę, a raczej przypomniam sobie jak kiedyś było cudownie, pięknie itd...
Ale nie ma co wracać do wspomnień. Kurczę długi weekend, no może nie taki długi ale jednak - marzą mi się góóóry. Mam małe plany wybrać się pojutrze w niedziele i wrócić w poniedziałek wieczorem. DObry pomysł, ale zapowiadają brzydką pogodę, a jak się sprawdzi to nawet nie ma co się wybierać :-(

Znalałam ostatnio śliczną kolekcję butów PRADY:

Oraz kilka outfitów :




A to kilka zdjęć z przedwczoraj :-) :




A teaz lecę się wyspać, jutro wcześnie rano (o 7:30) będę mieć pobudkę(czyt. wiercenie ściany) przez moich kochanych robotników. Mieliście tak, że nie mogliście czegoś zapomnieć, choć tak badzo chcieliście?

xo xlenax

1 komentarz:

  1. Świetne outfity:)
    Zapraszam do oglądania i komentowania mojego bloga, choć to dopiero początek jego istnienia :)

    OdpowiedzUsuń